Väčšina z nás strávi v práci okolo 8 hodín denne. Preto nezabúdajte na staré zlaté pravidlo, „Čistota – pol života“, a zabezpečte sebe i svojim zamestnancom čisté a hygienické pracovné prostredie. Či sa jedná o upratovanie kancelárskych priestorov, obchodnú prevádzku, salón, ambulanciu alebo sklad, vypracujeme Vám cenovú ponuku upratovania na mieru prispôsobenú Vašim potrebám. 

Stabilnú kvalitu upratovania firiem a kancelárií dosahujeme odborným školením pracovníkov a pravidelným monitoringom vykonávaných prác. Či už spravujete väčšiu administratívnu budovu, alebo len menší kancelársky či komerčný priestor, sme pripravení odprezentovať profesionálne vypracovaný upratovací plán. 

čistenie kancelárskych priestorov

V rámci upratovania firiem a kancelárskych priestorov ponúkame

Jednorázové hĺbkové alebo pravidelné upratovanie kancelárií a firiem

Leštenie presklených plôch

Čistenie sociálnych zariadení

Tepovanie a parné čistenie

Upratovanie kuchyniek a zasadačiek

Údržba vonkajších priestorov

Vynášanie smetí a separácia odpadu

Umývanie okien

Zásobovanie firiem a kancelárií spotrebným materiálom

Strojové čistenie garáži

Veľkometrážne tepovanie kobercov

Pravidelné upratovanie firiem a kancelárií

Pravidelné upratovanie firiem a kancelárií je dôležitou súčasťou  zachovania hygieny a reprezentatívneho vzhľadu vašich priestorov. Naša spoločnosť ponúka komplexné čistenie a upratovanie firiem v Bratislave a okolí, ktoré zahŕňa upratovanie kancelárií, čistenie toaliet, upratovanie kuchynských priestorov, čistenie kobercov, podláh, čistenie okien, údržbu vonkajších priestorov a mnoho iných upratovacích služieb, ktoré poskytujeme.  Našich pracovníkov pravidelne školíme a zaúčame do najnovších trendov v oblasti upratovania.

V rámci pravidelného upratovania firiem a kancelárskych priestorov Vám vytvoríme podrobný upratovací plán rozdelený na denné, týždenné a mesačné čistiace úkony. 

upratovanie kancelárie

Jednorázové upratovanie firiem a kancelárskych priestorov

Jednorázové upratovanie firiem a kancelárií

Portfólio našich služieb zahŕňa aj jednorazové upratovanie firiem a kancelárskych priestorov v Bratislave a okolí.  Táto služba je vhodná pre firmy, ktoré potrebujú vyčistiť svoje priestory pred dôležitými stretnutiami, po stavebnej rekonštrukcii, výstave, podujatí alebo inej dôležitej akcii. 

V rámci generálneho upratovania si môžete objednať služby tepovania kobercov, stoličiek a čalúnení, dôkladné vyčistenie kuchyniek, vrátane spotrebičov, parnú dezinfekciu toaliet,  umývanie okien, v prípade potreby zabezpečíme aj výškové práce. Či už sa jedná o čistiace prostriedky alebo materiálne vybavenie – nemusíte si nad tým lámať hlavu – všetko zabezpečíme. 

Naviac, naše profesionálne upratovacie služby sú cenovo dostupné a plne prispôsobené Vašim potrebám.

Prečo si nás vybrať na upratovanie firiem a kancelárií

Udržiavanie čistoty na pracovisku je dôležitou súčasťou každej organizácie. Je to jedna z prvých vecí, ktorú si všimne návštevník alebo klient, pretože dojem, ktorý zanecháva čistota a poriadok, hovorí o profesionalite a starostlivosti o detaily. 

Kvalita našich služieb vychádza z dlhoročných skúseností v oblasti facility managementu. Zakladáme si na profesionálnom a detailnom upratovaní, individuálnom prístupe ku každému zákazníkovi a vysokom štandarde vykonávaných upratovacích služieb. V rámci upratovania firiem a kancelárií dokážeme uspokojiť aj najnáročnejších zákazníkov. Sledujeme aktuálne trendy v oblasti upratovacích a čistiacich prác, ktoré aplikujeme u našich klientov. Pri výbere zamestnancov sa zameriavame na ich bezúhonnosť a skúsenosti, aby reprezentovali dobré meno spoločnosti. Úroveň kvality upratovacích služieb vo firemách a kanceláriach zabezpečujeme pravidelnou kontrolou supervízora priamo na Vašom pracovisku.

Pokiaľ Vás osloví naša ponuka upratovania firiem a kancelárií – neváhajte  nás kontaktovať. Po krátkej obhliadke Vám vypracujeme cenovú ponuku a upratovací plán. Okrem upratovania firiem a kancelárií ponúkame aj upratovanie bytov a domácnostítepovanie a čistenie sedačiek alebo kobercov parouumývanie okien alebo čistenie podláh a doplnkové služby.

 

Naši klienti na upratovanie firiem a kancelárií

Recenzie spokojných firemných zákazníkov

Ako prebieha upratovanie firiem a kancelárií

1

Dohodneme si termín krátkej obhliadky objektu, počas ktorej si zadefinujeme presný zoznam pravidelných upratovacích úkonov firmy alebo kancelárie, ktoré budete požadovať. Predbežný upratovací plán rozvrhneme do denných, týždenných a mesačných prác.
2

E-mailom Vám zašleme cenovú ponuku a komplexný upratovací plán firmy alebo kancelárie. Súčasťou ponuky bude aj presný zoznam, čo všetko je v cene zahrnuté. Po dohode s aktuálnymi klientmi vieme poskytnúť referencie.
3

V prípade pozitívnej odozvy na našu ponuku si dohodneme presný termín začiatku upratovania firiem a kancelárskych priestorov. Pokiaľ potrebujete nadviazať spoluprácu okamžite, vieme dočasne nasadiť zastupujúcu pani upratovačku.
4

V deň začiatku spolupráce zabezpečíme dodanie kompletného vybavenia, čistiacich prostriedkov a objektová vedúca spolu s alokovanými pracovníkmi prvýkrát v zmysle upratovacieho plánu zabezpečí upratovanie firmy alebo kancelárie. Pokiaľ si to situácia vyžaduje, prebieha niekoľko denné zaškolenie pracovníkov a každodenná kontrola objektu po uprataní.
5

Objektová vedúca kontroluje v pravidelných intervaloch objekt tak, aby boli naplnené všetky upratovacie úkony v zmysle upratovacieho plánu. Ústnou alebo písomnou formou komunikácie ste neustále v kontakte s Key Account Managerom alebo priamo s objektovou vedúcou. V prípade akýchkoľvek požiadaviek z Vašej strany sa tieto realizujú buď v rámci tímu alokovaných pracovníkov alebo prostredníctvom externého tímu.
V prípade záujmu o upratovanie firiem alebo kancelárií, nás kontaktujte.
Chcem cenovú ponuku

Najčastejšie kladené otázky k upratovaniu firiem a kancelárií

Ako často by sa mala kancelária alebo firma upratovať, závisí od veľkosti miestností a počtu ľudí, ktorí sa v priestore pohybujú. V prípade väčšieho počtu zamestnancov alebo veľkej frekvencie návštevníkov sa odporúča upratovanie na dennej báze. Je dôležité si uvedomiť, že kancelária alebo firma by sa mala upratovať tak často, aby sa zabezpečilo, že bude vždy čistá a príjemná pre používateľov. V prípade pravidelného upratovania Vám vytvoríme upratovací plán, aby boli Vaše priestory vždy reprezentatívne

Pravidelné upratovanie firiem a kancelárskych priestorov začína ometaním pavučín, utieraním stolov, vysypaním smetí a nakoniec umytím resp. vysávaním podlahy. Sociálne zariadenia sú každý deň čistené a dezinfikované profesionálnou chémiou. Zasadačky a kuchynky denne vyčistíme od A po Z. Dôležitý je pre nás zmysel pre detail.

V rámci pravidelného upratovania firiem a kancelárií sa vykonáva súbor dohodnutých prác vo vopred stanovenej frekvencii. Tieto práce sú udržiavacieho charakteru a v podstate zabezpečia dlhodobú čistotu Vášho objektu. V prípade jednorázového upratovania firiem a kancelárskych prestorov sa jedná o mimoriadne práce ako tepovanie, umývanie okien, alebo upratovanie pred nasťahovaním do kancelárií, či po rekonštrukcii. Či už sú Vaše požiadavky orientované skôr jednorázovo, alebo pravidelne, sme na upratovanie firiem a kancelárií materiálne a personálne pripravení.

Cena za upratovanie firiem a kancelárií sa môže líšiť v závislosti od veľkosti priestoru, frekvencie upratovania, požadovaných služieb a miesta. Pokiaľ je to možné, absolvujeme pred zaslaním cenovej ponuky krátku obhliadku spolu s vypracovaním predbežného upratovacieho plánu firmy alebo kancelárskych priestorov. Na základe tejto obhliadky Vám vieme ušiť cenovú ponuku presne na mieru. V prípade záujmu nás kontaktujte a radi Vám pripravíme cenovú ponuku na upratovanie.

Upratovanie firiem a kancelárií má niekoľko dôležitých účelov:

  1. Hygiena: Pravidelným upratovaním udržiavate priestory čisté, čo pomáha predchádzať šíreniu rôznych chorôb alebo alergií.
  2. Produktivita: Zamestnanci sa cítia príjemnejšie a sú produktívnejší v čistých a uprataných priestoroch.
  3. Profesionalita: Uprataná a čistá kancelária zvyšuje profesionálny dojem z firmy u zákazníkov aj partnerov. 
  4. Pohodlie: Naše služby Vás odbremenia a Vy sa môžete naplno venovať Vášmu core businessu.